Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2008

Supermakis Vs Όλων


Μεταφυσικά φαινόμενα! «Οι πύλες του ανεξήγητου» θα πρέπει να γίνει η βασική πολιτική εκπομπή στην ελληνική τηλεόραση! Μέσα Μαζικής Εξημέρωσης εναντίων όλων. Θα νικήσουμε σύντροφε. Αλλά ποιόν να πρωτονικήσεις; Θα βάλω κι εγώ τα καλά μου και θα βγω στην TV. Θα κάνω μια βόλτα από τα μπουρδελομάγαζα και θα βγάλω συμπέρασμα. Χέσε θέατρο και κατούρα παράσταση, που έλεγε και ένας θείος μου από το χωρίο.
Στάση πρώτη. Οι στασιαστές δημοσιογράφοι ένωσαν τις φωνές τους με το Στέφανο Αδέκαστο Χίο και ξεσκέπασαν το βρώμικο κύκλωμα του τηλεοπτικού παρακράτους. Προσωπικά δεν πιστεύω στο παρακράτος. Το παρακράτος είναι σαν τον πονοκέφαλο. Ο πονοκέφαλος για να παρουσιαστεί προϋποθέτει την ύπαρξη εγκεφάλου. Το ίδιο και το παρακράτος προϋποθέτει την ύπαρξη κράτους και το κράτος (για το ελληνικό μιλάω) είναι σαν το Θεό. Όλο ακούς για την ύπαρξή του αλλά δεν το βλέπεις ποτέ. Ανοίγω το κουμπί και ευθύς ξεπετάγεται μπροστά μου, κυρία καλοβαλμένη, σκουλαρικοφόρα, με πρόσφατη επέμβαση στήθους και με πείθει. Τη χαζεύω ενώ το σάλιο που κύλισε από την αριστερή μεριά του χειλιού μου έσταξε στο πάτωμα δημιουργώντας λεκέ στο καλογυαλισμένο παρκέ της μάνας μου.
Ξαναπατάω το κουμπί και βλέπω πάλι κυρία ωραιότατη και πλήθος αγανακτισμένων πολιτών να παίζουν τάβλι και να συνουσιάζονται με κοπάδι αιγοπροβάτων, προορισμένα για σφαγή τις άγιες ημέρες του Πάσχα. «Οι διακοπές μας έφτασαν, εμπρός βήμα ταχύ, να τις προϋπαντήσουμε παιδιά στην εξοχή» φώναξε με επαναστατική φωνή ο Αλέξης Τσίπρας και ανέλαβε την προεδρία του κόμματος. Η αριστερά σιγοσβήνει στο κομμουνιστικό νεκροκρέβατο και σε ζωντανή σύνδεση με τον Ευαγγελάτο προσπαθεί να βρει «Αποδείξεις».
Στάση δεύτερη. Πολεμικό κλίμα λένε ότι κυριαρχεί στην κυβέρνηση. Σε ποια; Η κυβερνητική τσόντα αλλάζει χέρια όπως εγώ πουκάμισα και καταλήγει στα χέρια του ανακριτή, που πολύ διακριτικός άνθρωπος, δεν τολμάει να διανοηθεί ότι θα δει αυτά τα αίσχη! Ο Χριστός και η Παναγία! Η Όλγα τρέμει! Γιατί τρέμει η Όλγα;
«Θα το δω το
DVD» είπε ο Θέμος. «Θα το δω, για να καταλάβω μέχρι που μπορούν να φτάσουν τα αίσχη τους». Και τη στιγμή εκείνη η Σουπερμάκης σπάει την τζαμαρία και ξεχύνεται σαν μαινάδα για να πατάξει το έγκλημα και τη διαπλοκή. Γκαγκάν γκαγκάν!!! Δεν είναι αεροπλάνο (σιγά μην ήταν αφού η Ολυμπιακή δεν πετάει), δεν είναι πουλί, είναι…ο Σουπερμάκης!!! Όλοι φοβούνται και προς στιγμήν φοβήθηκα κι εγώ, αλλά δεν μάσησα. Πέταξα τα ρούχα μου και έγινα ο Μπάτμαν. Και τώρα είμαστε δύο. Θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας και δείτε εσείς, κακοί ανθρώποι! Γκαγκάν γκαγκάν!!! Γκαγκάν γκαγκάν!!! Μπαμ, μπουμ, ντοκ, τσαφ, παφ, πουφ….(Δέρνουμε τώρα)

Υστερόγραφο : Πως θα πάει μπροστά αυτός ο τόπος όταν ιδιοκτήτης καναλιού λέγεται Κοντομηνας; Κοντομ ιν ας; Condom in ass;;; Μα, προφυλακτικό στον κώλο; Τι όνομα είναι αυτό; ΈΛΕΟΣ!!!!!!!

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
GreekBloggers.com