Δευτέρα 5 Μαΐου 2008

Ερώτημα 2

Μετά το μεγάλο ενδιαφέρον που δείξατε για αυτή τη συζήτηση (που ότι πείτε θα χρισημοποιηθεί εναντίον σας) θα συνεχίσω με ένα ερώτημα, εγώ αυτή τη φορά, που νομίζω είναι καθοριστικό για τη συνέχιση ύπαρξης ζωής πάνω σε αυτό τον πλανήτη. Ήθελα το ερώτημα μου αυτό να είναι γαργαλιστικό, για να μαζέψει κόσμο, αλλά θα κάνω ένα άλλο που μου ήρθε αυτή τη στιγμή. Το ερώτημα αυτό βασανίζει την ανθρωπότητα από την εποχή του Αδάμ και της Εύας (παλιά μιλάμε τώρα) και είναι το εξής :

«Πως ένας άντρας και μια γυναίκα, μπορούν να συνεννοηθούν, χωρίς να παρεξηγηθούν τα λόγια του ενός ή του άλλου;»

Τώρα θα μου πείτε, εδώ δεν το έλυσαν οι μεγαλύτεροι φιλόσοφοι, εμείς θα το λύσουμε; Δε θέλω ηττοπάθειες!!! Θα το λύσουμε και θα πάρουμε και το Νόμπελ! Σιγά, κωλώνουμε εμείς!!!

buzz it!

4 σχόλια:

Γουφ είπε...

συγνωμη ανηψιε Διονυση, αλλα πόσων χρονων εισαι?

Σάκης Ρεζίλης είπε...

14 & 3 μήνες...Είμαι σε ηλικία γάμου λες ε;

Surrealist είπε...

Αλλιώς μου έβγαινε η ατάκα, αλλά οκ

σιγά αργά και από το ίσιωμα όπως λένε

Σουρεαλιστικώς θα επανέλθω, με άλλη απάντηση, αλλά ρεαλιστικώς

νομίζω ότι ο καλύτερος τρόπος είναι να πράττουν σιωπηλά
ή
να κάνουν χωρίς να μιλούν

ούτε αγκαούγκα παίζει από Νεάντερταλ και Κρομανιόν :}

Αφήνω σε εκκρεμότητα το σουρεαλιστικό κομμάτι… εκεί μιλάνε, σαφώς :}

Καλή συνέχεια!

Φαίδρα Φις είπε...

πρόκειται για ένα εξ'ολοκλήρου ανακλαστικό ερώτημα υποθέτω...
δεν γίνεται ένας άντρας και μια γυναίκα να μιλούν κατ'αρχάς...

με πολλή κατανόηση

 
GreekBloggers.com