Σάββατο 3 Μαΐου 2008

Γυναικείος οργασμός....κάντο μόνη σου!!!!

Οργασμός είναι όταν η γυναίκα είναι ξαπλωμένη, αυτό τώρα κατά προτίμηση, και κάνει αχ αχ αχ αχ, πολλές φορές και με ένα τρόπο σαν να την πλησιάζει ο σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριόνι και ο άντρας από πάνω της κι αυτό κατά προτίμηση, νοιώθει τόσο περήφανος και παίρνει το ύφος του, μόλις πήραμε την Πόλη και εξελληνίσαμε και όλους τους Τούρκους! Η κορύφωση αυτού του πράγματος γίνεται όταν ένας άντρας και μια γυναίκα φτάσουν ταυτόχρονα σε οργασμό. Αυτό επιτυγχάνεται μόνο στην περίπτωση που συνουσιάζονται σε διαφορετικά κρεβάτια με διαφορετικούς παρτενέρ. Για να προκληθεί οργασμός, πρέπει να γίνει πρώτα συνουσία. Ο αυνανισμός που είναι για τη γυναίκα ο σίγουρος τρόπος για οργασμό, δεν νοείται συνουσία!!! ΠΡΟΣΟΧΗ! Καλή η μαλακία, αλλά με το γαμήσι γνωρίζεις και κανέναν άνθρωπο! Δεν γράφω άλλα. Βαρίεμαι αυτή τη στιγμή να αναλύσω πως ένας άντρας μπορεί να προκαλέσει οργασμό σε μια γκόμενα (το γκόμενα μην το πάρετε τις μετροιτής, απλά είμαι αμόρφωτος και άξεστος) και δεν υπάρχει και λόγος. Αν δεν το κάνεις είναι χαζομάρα να το διαβάζεις. Επίσης είναι χαζομάρα να αναφέρεται κανείς σε αυτό (στο χύσιμο, για τους αμόρφωτους), σαν να είναι το πιο σημαντικό θέμα που προέκυψε ποτέ πάνω σε αυτό το στρογγυλό πράγμα που μένουμε. Καλό βράδυ (βράδυ είναι τώρα, προσαρμόστε την ευχή ανάλογα με την ώρα που διαβάζετε αυτό το ποστ) σύντροφοι οργασμοποιητές!!!!


Υ.Γ. Δεν βάζω φωτό μη σας ερεθίσω νυχτιάτικα!!!!

buzz it!

9 σχόλια:

Σαλούβαρδος είπε...

Σαν καλλίτερα να μας τα λες εσύ. Γιατί ο άλλος, ο cropper, άσε, χρωστάει...

Μόνο κι εγώ που 'μαι ψάρι ξέρω ότι ο οργασμός μπορεί και να μην είναι το σημαντικότερο θέμα, είναι όμως η δυνατότερη αίσθηση. Έχετε εθιστεί στον οργασμό κι όταν σας λείπει, μελαγχολείτε, εκνευρίζεστε και μαραζώνετε.
Εσείς που μένετε πάνω σ' αυτό το στρογγυλό πράμα. Γιατί εγώ και τ' άλλα ψάρια μένουμε μέσα.

ΥΓ. Καμιά φωτογραφία δεν θα με χάλαγε. Μήπως έχεις από μπαρμπούνι;

Surrealist είπε...

Νομίζω ότι θα ήθελα ν΄αναρτήσω ένα μέρος από θεατρικό κείμενο, αλλά δεν θα το προδώσω, είναι στο θέμα και με την λογική του χιούμορ του Διονύση Μ.

αλλά θα προβώ σε άλλα, πιο αντικειμενικοτρόπα, με τον καιρό.

Σουρεαλισμός είναι και να εννοούνται τα μη εννοούμενα.

Τα λέμε και πάλι, επιστημονικά :}

Καληνύχτα έχω μία ιδιαίτερη εκτίμηση στην καλοπροαίρετη σαρκαστική διάθεση,

απογυμνώνουν τους ψυχικούς οργασμούς με πνευματικό τρόπο.

Σάκης Ρεζίλης είπε...

Φίλε σαλούβαρδε δεν μου βρίσκεται κάτι σε μπαρμπούνι. Θα ρωτήσω ένα μπάρμπα μου που δουλεύει καθαρίστρια (είναι gay) στο ΣΚΑΪ μήπως μου βρει καμιά φωτογραφία, γιατί εμείς εδώ θέλουμε να ικανοποιούμε όλες τις επιθυμίες των πελατών μας.
Surrealist τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς και ανάρτησε το θεατρικό.

Madame de la Luna είπε...

Κάποια, κάποια το είπε, αλλά τώρα που να θυμάμαι... "Οι γυναίκες μπορεί να προσποιούνται οργασμό, αλλά κι οι άντρες προσποιούνται ολόκληρες σχέσεις". Επίσης το σεξ είναι η υπέρτατη εξουσία, άρα ο οργασμός είναι το υπέρ-υπέρτατο μέσο για να φτάσεις ως την άσκηση αυτής της εξουσίας. Λογικά και αβίαστα συμπεραίνουμε ότι αν ο άντρας δεν αντιλαμβάνεται τον οργασμό (που πας βρε κατακαημένε!!!!!!!!!) καμιά πιθανότητα δεν έχει να κυβερνήσει (γενικώς). Το γράφω για να μην κάνω ερώτηση και μου την πει ο πάλι ο Ανέστης. Για να αφήσω ένα σχόλιο επιτέλους για τον Διονύση που τόσο καιρό τον διαβάζω στα μουγκά. Για να περάσει η ώρα με καμιά βλακεία κι επειδή σήμερα στο γαλαξία μου εμφανίστηκε ένα στρογγυλό πράγμα με διάφορους κατοίκους, που σώνει ντε και καλά, θέλουν ν' ασχοληθούμε με το θέμα τους, ενώ μόλις πέρασε ο αγαπημένος μου αστεροειδής χωρίς να με χαιρετήσει κι έχω πέσει στα πατώματα και κλαίω. Άσε που δεν θα προλάβω να αναρτήσω και post, οπότε τα ξαναλέμε στο άμεσο μέλλον. Αγωνιστική καλημέρα!

Γουφ είπε...

ε, εγω στο πηγαδι κατουρησα και δεν θα γραπσω κατι για τον οργανισμό? όχι βεβαια! λοιπόν ο οργανισμός εχει να κανει γενικώς με το όργανον και το οργανον με τον οργανοπαίκτη, αλλα βεβαια πρεπει να υπαρχει και ο ακροατής, αλλα αυτός δεν ειναι απαραίτητος διότι ο οργανοπαίκτης παριστάνει και τον ακροατην εκτός εαν ειναι κουφός αλλα και αυτό δεν ειναι προβλημα διοτι μαλακια δεν μπορει να τραβήξει ο κουλός, ο κουφός μπορει και καλύτερα απο τον μουγκο μαλιστα.
Αυτα περι του οργασισμου και βεβαιως εχουμε και την ερωτησιν του Ανδρεα, ε, εγω ως μαλακας με πτυχίο δεν ξερω, μια ζωή γκαφες εκανα, ''εχυσες αγάπη μου?'' τις ρωτούσα αλλα ο κόπανος εκανα την ερωτηση πριν τις γαμήσω. Το θαυμάσιο ειναι πως ολες μου απαντουσαν πως ΝΑΙ! ΝΑΙ! ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΠΩΜΈΝΗ.
αντε, και αμα ξαναμπω αργότερα θα σας πω και για το σημειο ΤΣΕΤΣΕ.
Τωρα παγένω να βρω τον φιλο μου τον Μαρκήσιο να μου πει αναμνησεις του, πως τα καταφερνε και εκανε ολες τις Ιουλίες και τις Γιουστίνες να ομολογουν οτι ειχαν οργασμό [ΜΊΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΤΗς, ΟΜΟΛΌΓΗΣΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΛΙΝΙΚΙΆ!]

αχ, τι τραβαμε με αυτον τον σουρεαλισμο....... ετσι μουρχεται να γραπσω κανα θεατρικο να 'ουμ'ε.

Y. K. είπε...

"Women might be able to fake orgasms. But men can fake a whole relationship."

αυτη ηταν η ρηση -επ'ακριβως- της Σαρον Στοουν μανταμ de la luna!

λοιπον δυσκολη ερωτηση..εν μερει συμφωνω με τον cropper , εν μερει με τον διονυση. να ποσταρω δεν εχω ορεξη ωστοσο.
τι σουρρεαλιστικη διασταση να δωσε μωρε ανεστη εγω η ρεαλιστρια???
ασε με!
αντιλαμβανεται τον οργασμο μιας γυναικας ο αντρας που θελει να τον αντιληφθει και που τον νοιαζει αν η παρτενερ του εχει οργασμο.
υπαρχει και ο εγκεφαλικος οργασμος αλλα αυτος νομιζω ειναι καλα κρυμμενος και...δεν φαινεται :Ρ

θα επανελθω με πιο αναλυτικο σχολιασμο αργοτερα.

χαιρετω :)

cropper είπε...

==>ΓΟΥΦΑΣ,
- Κουμπάρε, τώρα μας Γιάννης-s (όπως λέμε Φώτης-s)!

Γουφ είπε...

ναι, οπως SS.

Madame de la Luna είπε...

Alicia, ευχαριστώ για την πληροφορία. Δεν το θυμόμουν καθόλου :)

 
GreekBloggers.com